Registracija į programą šiuo metu negalima.

Programos pavadinimas Įvadinė programa „Psichodinaminė vaikų ir paauglių psichoterapija (bazinis lygis)“
Mokymų pradžia 2024 m. spalio 24 d.
Mokymų trukmė (val.) 1440 (480 kontakt. val. ir 960 savarank. d. val.)
Programos apimtis kreditais 50
Kaina 2960,00 EUR
Padalinys Filosofijos fakultetas
Studijų skyrius
Užsiėmimų adresas Universiteto g. 9, Vilnius
Dėstytojas arba programos vadovas Programos koordinatorė ir vadovė doc. dr. Dalia Nasvytienė
Programos turinys

Įvadinė psichodinaminės vaikų ir paauglių psichoterapijos (VPDT bazinio lygio) programa skirta specialistų (psichologų ir gydytojų) profesiniam mokymui. Programa suteikia žinių apie vaikų psichodinaminę asmens ir jo raidos sampratą, diagnostiką, programoje išdėstomi pagrindiniai psichodinaminės psichoterapijos teoriniai principai bei metodai. Asmeninis patyrimas mažose grupėse bei supervizuojama ankstyvųjų santykių stebėjimo praktika parengia profesionalus sėkmingam darbui su vaikais, paaugliais ir jų šeimomis. Pagrindinis praktinis patyrimas ir grupinės supervizijos yra skiriamos atvejų analizei -  raidos psichodinamikos supratimui, gebėjimui aprašyti, numatyti intervencijų ir/ar prevencijų kryptis. Bazinis programos lygis baigiamas pateikus ir apgynus atvejo analizę (psichodinaminė diagnostika).

Programos temos:

  1. Vaikų ir paauglių psichikos ir elgesio sutrikimai;
  2. Psichodinaminis vaikų ir paauglių įvertinimas;
  3. Ankstyvųjų santykių psichodinamika;
  4. Asmeninės raidos analizė;
  5. Praktinis vaikų ir paauglių konsultavimas;
  6. Vaikų ir paauglių psichodinaminės psichoterapijos pagrindai ir metodai;
  7. Psichodinaminė raidos psichologija ir psichopatologija. 
Programos tikslas

Tikslai:
• Suteikti pagrindinių vaikų ir paauglių psichodinaminės psichoterapijos teorinių ir praktinių žinių bei ugdyti praktinius vaikų ir paauglių psichikos sveikatos srityje dirbančių specialistų įgūdžius.
• Parengti specialistus (psichologus ir gydytojus) gilesnėms psichodinaminės vaikų ir paauglių psichoterapijos studijoms.
Ugdomos kompetencijos:
• Psichodinaminių raidos teorijų išmanymas bei jų taikymas vertinant vaikų ir paauglių psichologinius sunkumus;
• Vaikų ir paauglių psichodinaminės psichoterapijos principų žinojimas.

Priėmimo sąlygos ir reikalavimai

Studijuoti į programą priimami baigę psichologijos studijas ir įgiję psichologijos magistro kvalifikacinį laipsnį, medicinos gydytojai, įgiję šeimos gydytojo ar gydytojo specialisto profesinę kvalifikaciją, medicinos gydytojai rezidentai.

Mokymosi metodai

Paskaitos, konsultacijos, seminarai, savarankiškas darbas, pratybos.

Vertinimo metodai

Mokymosi metu atsiskaitymai vyksta įskaitų, egzaminų forma, kurso pabaigoje laikomas egzaminas ir ginamas baigiamasis darbas (vaiko ar paauglio psichodinaminio įvertinimo atvejis).

Profesinė veikla, jos galimybės

Įgytos kompetencijos ir gebėjimai pritaikomi dirbant su vaikais bei paaugliais sveikatos priežiūros, ugdymo ar kitose įstaigose, dirbant pagal pirminį išsilavinimą (gydytojo arba psichologo). Baigus programą ir apgynus baigiamąjį darbą, galima tęsti studijas įvadinėje programoje „Psichodinaminė vaikų ir paauglių psichoterapija (kvalifikacinis lygis)“.

Papildoma informacija

Norinčius studijuoti VPDT programos baziniame lygyje kviečiame siųsti gyvenimo aprašymą, motyvacinį laišką ir prašymą studijuoti iki 2024 m. rugsėjo mėn. 9 d. el. paštu: ineta.kvietkiene@fsf.vu.lt

Išduodamas dokumentas Pažymėjimas
Kontaktinis asmuo Ineta Kvietkienė
ineta.kvietkiene@fsf.vu.lt
+370 5 266 7608